2012年12月30日星期日

wat's a moody day !!

Long time I nvr updated my blog already :( ! It's because i'm buzy in work and some personal issue so need to quite for a whole month :)  I thought that  After I leave a whole month I can stop thinking all the thing which make me annoying !! But , that's wrong thinking ! I did it wrong already ! CRAZY JING JING stop thinking already can ?! Doctor already told u , if u still think too much , u will get DEPRESSION easily ,please remember it !

Exually I have try to calm down and stop thinking much , but I dun know why I still cant stop it thinking some    difficult things there !! I hate myself much and much ~~~

Hmm , 其实很多的事情 即使说了出来 还是一样没有人能够真正了解,只有自己才懂得 ...
很多方面我都出现了很多问题 爱情 亲情 加上事业 也一样 都出现这种种的问题 ....,

好想自己一个人放一段长假 到处去走走 散心 , 现在的心情真的无法形容 心累了 人也累了 眼睛也泪了 ,是我天生就必须面对着种种难题吗 ... ? 我很想说 : 我快撑不下去,难找难以形容的心情真的没有人会替我分担及了解 ... 在爱情的世界里 原以为我能够过得较长久 但最后还是分开了 就因为我说错话 那时候才发现 原来不是任何的一句话都能够随随便便说出口 , 我真的很错了 我的前任炎先生 记得别责怪自己 感谢你曾经那么的疼我 宠我 关心甚至照顾我 , 我知道你给不了我什么 但我还是要对你说 感谢曾经那么爱我的你 .... :) 我懂 即使我在怎么泪了 你也会选择 不会回来了 如果真的会回来 那当然我还是会很开心 ~ 要记得好好照顾自己.......我会让我自己的日子过得快乐些 !

没有评论:

发表评论